كلمات أغاني

كلمات مهرجان شركه المشاكل – غناء حوده ناصر ونور التوت

نعرض لكم كلمات مهرجان شركه المشاكل حوده ناصر ونور التوت

تم العرض لأول مره على يوتيوب عبر قناة Houda Nasser – حوده ناصر
غناء حوده ناصر – نور التوت
كلمات حوده ناصر
توزيع سانتوس

كلمات المهرجان:

قلة الاصل النهارده
سلعه ماشيه وليها سوق
انت تزرع الف ورده
وبردو من الاحزان تدوق
انتو ناس على الدغري مرضى
واخده بنج وعايزه تفوق
كل مره عليكو برضي
بلقى نقص وقلة ذوق
اسف اني كنت طيب في المعامله
ليه عليكو هونت فكرتوني نمله
ياما فيكو صونت
عملتو فيا عامله
لو انا خسرت بونط
فانت خسرت العشره كامله
معايا مطره عاج
وناوي على الازيه
هجيبلك ارتجاج يا فاقد الهويه
البحر لما هاج الموجه كانت عفيه
والشنطه هاند باج
فيها طلق وبندقيه
بعدين وياك يا خاين
يالي قولت عليك زميلي
والله مكنش باين
اني انا مصاحب عويل
عمال تعمل كماين
بتخطط تخطيت تقيل
صدق المثل اللي قال
الكلب ميتعدلو ديل
طب صبح الصباح
على اللي يستحقو

وفي نهاية مقالتنا قد عرضنا لكم كلمات مهرجان شركه المشاكل حوده ناصر ونور التوت
يمكنكم متابعة كلمات اغاني اخرى عبر رئيسية الموقع.

مقالات ذات صلة

إغلاق