كلمات أغاني

كلمات اغنية ادينا ماشيين مصطفى كامل

نقدم لكم كلمات اغنية ادينا ماشيين مصطفى كامل مكتوبة كاملة على موقع المتكتك حيث تم طرح الاغنية عبر قناة الفنان مصطفى كامل الرسمية على اليوتيوب خلال هذا العام 2020

كلمات الاغنية:

ادينا ماشيين مع الايام ويوم ورا يوم بنتعلم
وكداب اللي فاكر نفسه في دنيتنا دي معلم

امنا اللي مالوش امان وكبرنا الصغيرين
وحبينا اللي غدر وخان وعلينا في الكدابين

واللي عملوا ولاد حلال طلعوا في الاخر شمال
على راى المثل اللى قال غلطة الشاطر بالف
وحرص قبل ما تسلم

ياما ناس دخلت حياتنا وملوا ايامنا وحكاياتنا
قولنا عوضنا اللي فاتنا وبكرة تحلو السنين

اتارينا يا قلبي برضوا مهما عملنا مش حايرضوا
مين زرعنا الخير في ارضه وقالنا متشكرين

ياما ناس عاشت معانا وداقت احلى سنين هوانا
حذرناهم م الخيانة حلفوا 100 مليون يمين

اتاريها هي هي حلقة جديدة في تمثلية
ناس تبانلك ناس عادية وفي الحقيقة ممثلين

معلومات عن الاغنية:

كلمات والحان/ مصطفى كامل
م. صوت وماستر/ خالد رؤوف
صولو/ محمد عاطف
توزيع/ طه الحكيم
مصور فوتوغرافى / شاكر

مقالات ذات صلة

إغلاق